Oletteko koskaan miettineet? Että seksi on kuin sirkus? Ikinä ei tiedä minkälaisen pellen sieltä baarista saa mukaansa. Ei vaan. Haluaisin kirjottaa jotain hienoo ja syvällistä. Ideat on nyt vaan jotenkin kadoksissa...
Elän jossain omituisessa vaiheessa, vaan pohdiskelen asioita, yritän ymmärtää ja yritän jollainlailla kehittää jotain omia kantoja, mielipiteitä ja näkemyksiä erilaisiin asioihin. Eilen kirjotin filosofian esseen abortista, että mitä abortti on eettisenä kysymyksenä. Paljon esillä ollut aihe, puhututtaa paljon ihmisiä ja monelta löytyy asiaan oma kantansa. Tietysti moni haluaa tuoda sen oman kantansa esiin mutta mulle se on jotenkin vaikeeta kun en tiedä mitä ajattelen. Tiedän että ajattelen, mutten tiedä että mitä? Koko ajan ajatukset sauhuaa, välillä koittaa pistää paperillekin muistiin mutta mitenkäs kirjoitat jotain sekavaa mustaa möykkyä... Tavallaan tiedän että multa kyllä löytyy niitä omia mielipiteitä jostain tuolta syvältä uumenista. Mutta ehkä oon vaan oppinut elään niin että kaikkee ei kannata sanoo ääneen? Oon aina ollut ja halunnut olla ns. kaikkien kaveri. Jos menee välit toiseen ihmiseen huonoiksi niin se kaivertaa mua koko ajan, usein tiedollisesti mut myöskin tiedostamattomasti. Ehken sen takia uskalla avata suutani? Tai ehken sen takia edes OSAA muodostaa omia mielipiteitä? Oon ajatellut, että ehkä kun oon viä kuitenkin sen verran nuori, niin mulla on viä aikaa muokata mun omaa maailmankuvaa ja muuta. Ymmärtäis enempi asioita ja oppis vielä enemmän elämää. Ei kai meillä mikään kiire oo?
Haluaisin kirjottaa nyt enemmänkin mutta ehkä toiseen kertaan...

Ei sitä osaa pelkää, tässä elämässä
Hetkessä kaikki voi muuttuu
Ei sitä osaa varoo, vahvalla pohjallakin
Hetkessä kaikki voi kaatuu